from Zbigniew 'zibi' Jarosik
to karen@karen.com.pl
date Mon, Jul 27, 2009 at 11:45 AM
subject Niezgodność towaru z umową
Witam!
Dwa lata temu w gdańskim salonie Państwa firmy kupiłem laptopa Toshiba
Tecra A8. Zakup trwał sporo czasu (w sklepie spędziłem prawie 3h) -
kupowałem sprzęt do pracy, na długi czas. Wydałem sporo kasy i jak do
tej pory byłem bardzo zadowolony - również z obsługi w salonie -
sprzedawca sporo się nabiegał. Niestety, dziś pojawiła się w końcu
potrzeba użycia sprzętowej wirtualizacji. I - przykra niespodzianka -
okazuje się, że laptop owej nie wspiera. Zaskoczenie bardzo niemiłe i
niespodziewane, bo to było jedno z kryteriów zakupu.
Dziś dowiedziałem się, że T5500 występuje w 4 odmianach i tylko jedna
z nich wspiera VT. Niestety, nie ta, która jest w moim laptopie.
Jako że zakupu dokonałem 2 lata temu nie mogę się powołać na
niezgodność towaru z umową, a że VT jest mi niezbędne, czeka mnie więc
na dniach zakup nowego laptopa. Jeszcze nie wiem co kupię, pewne tylko
jest, że nie ani ten, ani żaden następny laptop nie będzie zakupiony w
Państwa firmie.
--
Zbigniew 'zibi' Jarosik
cell: +48 667956686
jid: tapiau@gmail.com
gg: 2830
http://zibi.nora.pl/
Nie doczekałem się żadnej reakcji.
może nie dałeś im szansy… w końcu napisałeś „ostatecznie i definitywnie”, że już u nich nie kupisz…
anyway, informowanie o przyczynach niezadowolenia jest imho fair i wlasciwe. daje to szanse firmie naprawienia bledow, ktorych moze nie dostrzegac.